неділю, 7 серпня 2016 р.

Георгій Зантарая: «Вже завтра потрібно буде починати думати про новий олімпійський цикл»

На Олімпійських іграх в бразильському Ріо-де-Жанейро запорізький дзюдоїст Георгій Зантарая (66 кг) у стартовому поєдинку поступився супернику з Португалії Сержиу Оленичу.
Одразу після виступу українець поділився своїми емоціями та думками з прес-службою Національного олімпійського комітету України.
«Суперник для мене дуже незручний. Ми боролися з ним і раніше, останню сутичку я йому програв так само. Він став в обороні, змістив мене у центр. Ми з моїм спаринг-партнером Олегом Глущенком відпрацьовували це на тренуванні, але боротьба є боротьба. Хоча я до останнього думав, що зможу його кинути», - сказав Георгій.
Він зазначив: «Завтра про цю поразку багато людей забудуть. Це мені потрібно буде жити з цим відчуттям, якось показуватися на очі тим, хто в мене вірить. Потрібно це перебороти. Моя мрія – олімпійська медаль. А мрії повинні втілюватися у життя. Моя - рано чи пізно обов'язково має збутися. Оскільки сьогодні був настільки невдалий виступ, найімовірніше, продовжу боротися і вже завтра потрібно буде починати думати про новий олімпійський цикл».

Немає коментарів: