вівторок, 14 травня 2019 р.

Мама, тато, я – спортивна сім’я!


У Мелітополі відбулися обласні змагання“ Мама, тато, я – спортивна сім’я! ”


Змагання проходили 13 травня 2019 року в ДЮСШ № 3 в залік обласної спартакіади серед збірних команд міст, сільських районів та ОТГ під гаслом «Здорова молодь - здорова нація» та були присвячені Міжнародному Дню сім’ї.
Організаторами обласного фестивалю виступили КЗ «Обласний центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» Запорізької обласної ради спільно з Управлінням молоді, фізичної культури та спорту обласної державної адміністрації, Запорізьке обласне відділення НОК України, Управління Мелітопольської міської ради та міський центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» .

Змагання проводились з метою: залучення сімей до систематичних занять фізичною культурою та спортом, здорового способу життя та визначення переможця для участі у Всеукраїнських змаганнях .
З привітальним словом на відкритті виступив начальник Управління молоді та спорту Мелітопольської міської ради Андрій ЖОРНЯК та головний фахівець обласного центру фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх» ЗОР Ірина КЛЕЦЬ.
Це були одні з наймасовіших обласних змагань «Мама, тато, я - спортивна сімя» де прийняли участь 14 команд. Учасників змагань з показовими виступами  привітали вихованці спортивних шкіл, клубів за місцем проживання.

За підсумками змагань переможцями стали:
1 місце – сім’я ФОМІНИХ - Камянсько-Дніповської ОТГ;
2 місце – сім’я ЄРЬОМЕНКО - Водянської ОТГ;
3 місце – сім’я ЧЕРЕВАТІ - Запорізький р-н.
Переможці та призери були нагороджені медалями, грамотами та спортивним інвентарем. Кожна сім’я за участь у змаганнях отримала втішні подарунки від ОЦФЗН «Спорт для всіх» ЗОР та Запорізького обласного відділення НОК України.

Дорослі і діти отримали задоволення від спільної участі у цьому заході, біганини, азарту, перемог і розчарувань, спілкування та класного настрою.


Переможці будуть готуватися до фіналу Всеукраїнського фестивалю який планується у вересні 2019 року. у Києві.

Немає коментарів: